Friday, October 31, 2008

13 signs you're falling in love

13. You can't stay madat him/her for more than a minute or two. You actually have to try hard to stay mad.
12. You'll read his/her sms or email over and over again
11. You'll walk really slow while you're with him/her
10. You'll feel shy whenever you're with him/her
09. While thinking about him/her..your heart will best faster and faster
08. By listening to his/her voice, you'll smile for reason
07. While looking at him/her..you can't see the other people around you..you can only see that person
06. You'll start listening to slow songs
05. He/she becomes all you think about
04. You'll get high just by their smell
03. You'll realize that you're always smiling to yourself when you think of them
02. You'll do anything for him/her
01 While reading this, there was one person on your mind the whole time..

kecantikkan lelaki vS KEGAGAHAN wanita..

Kecantikkan Lelaki

Kecantikan seorang lelaki bukan kepada rupa fizikal tetapi pada
murni rohani. Lelaki yang cantik,adalah:-

1) Lelaki yang mampu mengalirkan airmata untuk ingatan
2) Lelaki yang sedia menerima segala teguran
3) Lelaki yang memberi madu,setelah menerima racun
4) Lelaki yang tenang dan lapang dada
5) Lelaki yang baik sangka
6) Lelaki yang tak pernah putus asa
Kecantikan lelaki berdiri di atas kemuliaan hati.


Kegagahan Wanita

Kegagahan seorang wanita bukan kepada pejal otot badan,tetapi pada
kekuatan perasaan. Perempuan yang gagah,adalah:-

1) Perempuan yang tahan menerima sebuah kehilangan
2) Perempuan yang tidak takut pada kemiskinan
3) Perempuan yang tabah menanggung kerinduan setelah ditinggalkan
4) Perempuan yang tidak meminta-minta agar di penuhi segala keinginan.

Thursday, October 30, 2008

Antara C.I.N.T.A dan K.A.S.I.H


Semua benda hidup di dalam dunia ini inginkan cinta dan juga sayang...akan tetapi sejauh mana cinta dan juga sayang ini terus kekal dalam hidup kita? Cinta dan sayang tidak boleh dipisahkan..namun pun begitu..ada sesetengah daripada kita yang hidup tanpa CINTA KASIH.. mengapa harus terjadi seperti itu? apakah sakit jika kita menyintai seseorang, menyayangi seseorang? ya memang sakit jika kita menyintai seseorang..apatah lagi itu adalah cinta pertama kita..ada yang mengatakan bahawa cinta pertama ini sangat kuat berbanding dengan kali yang kedua dan seterusnya kita bercinta..

Cinta pertama, first love....apakah cinta pertama itu adalah cinta sejati kita atau macam mana? semua kita baik lelaki mahupun perempuan inginkan cinta mereka itu berkekalan sampai bila-bila..tapi ada juga pasangan yang dulunya semasa sedang hangat bercinta,macam-macam janji manis yang tekeluar dari mulut..tapi bila sudah kawin...lain cerita sudah...isteri curang la...lelaki ada perempuan lain..selalu gaduh la..masing-masing membela kesalahan sendiri..sehingga anak-anak yang mendapat kesan.adui..punya kesian keluarga seperti itu..

Seperti Dia sendiri, Dia sanggup korbankan dirinya sebab sayangkan kita, cintakan kita..Dia sanggup lakukan apa saja untuk kepentingan kita. Mengapa tidak ada tolak ansur sikit pun dalam keluarga yang selalu bergaduh? yang ada masalah...mengapa!!!!!

Wednesday, October 29, 2008

busy!!!!!

huhuhuhuhu...sepanjang minggu ni, saya rasa sibuk butul owh..apa tidak final exam tidak lama lagi..semalam Majlis Fakulti terbuka sempena hari raya...kunun2 fakulti kami buat open hall hahahaha.....saya ingatkan ramai lah yang datang tu time tapi, hampeh!!! nda sampai separuh pun student yang datang semalam...

tapi saya tidak kisah semua tu, yang penting saya dapat bersama-sama dengan kawan-kawan saya semalam..hehehehe...ada juga gambar kami ambil semalam tapi banyak d tempat kawan saya...tunggu dorang kasi saya tu gambar dulu baru saya boleh upload tu gambar ^_^

Winds Of Change ^_^

I follow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change
An August summer night
Soldiers passing by
Listening to the wind of change

The world is closing in
Did you ever think
That we could be so close, like brothers
The future's in the air
I can feel it everywhere
Blowing with the wind of change

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
in the wind of change

Walking down the street
Distant memories
Are buried in the past forever
I follow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dream
With you and me

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
in the wind of change

The wind of change
blows straight into the face of time
Like a stormwind that will ring the freedom bell
For peace of mind
Let your balalaika sing
What my guitar wants to say

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their derams
With you and me
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
in the wind of change


# Nah..kan pa sia bilang...hehehehe..lagu kegemaran sia ba ni.. kalau baca betul2 lirik dia..emm ada maksud yang tersirat..hehehehehehe...


Koposionku Kumaa dikoyu ^_^

My Handwriting says....

Your Handwriting Says You Are Somewhat Traditional
You are a fairly energetic person. You know how do pace yourself, and you deal well with stress.

You are somewhat outgoing, but you're not a natural extrovert. You think first before you act. You tend to be independent, rational, and logical.

You are balanced and grounded. You know how to get along well with others.

You need a bit of space in your life, but you're not a recluse. You expect people to give you a small amount of privacy, and you respect their privacy as well.

You are somewhat traditional, but you are also open to change. You listen to your head and your heart.

You are a good communicator. You work hard to get your ideas across effectively.

Tatie Gabriel Kasun

My photo
what do u think about mE???

kamu tau kah tu?

Binatang-binatang kesayangan