Wednesday, May 6, 2009

My last words 4 this sem ^_^

Sorry sebab lama tidak update blog..last paper saya yang 3hb mei lagi..tapi baru sekarang sa update kan..punya jahat saya kan..malas betul saya mo kasi update kan....huhuhuhu...1ohb ni kami start cuti sudah..mo 1 bulan juga kami cuti tapi cuti pun bukan juga saya dapat balik sabah kan..huhuhu..lama sudah saya tidak balik kampung owh..mo dekat 5 bulan sudah huhuhu....

Urmm..apa yang saya mo tulis ni arr?? owh ya esok last day sudah saya dapat bermanja-manja dengan laptop saya ni..coz esok mo di simpan sudah ni laptop..mo kasi rehat lu konon hehehehe..padahal mungkin hari2 kawan sa on laptop sa..hehehehehe...bukannya dia teda laptop sendiri tapi ada sesuatu yang menarik tentang laptop sa ni..sesuatu yang ada pada saya tetapi tidak ada pada dia hehehehe..apa laitu kunun..

Besuk kawn sa ni balik sudah pat kazen dia..huhuhu...rindu la sa sama dia ni nanti..1 bulan nda dapat jumpa dia ni...dan lagi satu..9hb ni saya masuk kem..ahahahahahah macam tidak percaya ja saya masuk kem..tidak cukup kah dulu masuk kem selama 3 bulan..n then sekarang ni masuk kem lagi tapi tidak lama la 1 bulan ja huhuhuhu...

Selama 1 bulan saya bercuti ni..pasti saya akan merindui kawan2 saya..huhuhu...sebenarnya saya rindukan hometown saya..my family..my fwen..my owen hehehe..rindu mo duet ngan dia..my 'orang tua' ^_^ dia pun masuk hutan juga..2 bulan dia akan berada di hutan huhuhu..pa buli buat kan..sudah itu kerjanya masuk hutan..

~ K la..sampai ini saja la untuk kali ni ^_^ nanti 1 bulan dari sekarang..baru kita 'jumpa' lagi arr ^_^ thanks 4 being my online fwen..sowy 4 evrthing arr.. peaceeeeeeeeeee....GBU ^_^

No comments:

Koposionku Kumaa dikoyu ^_^

My Handwriting says....

Your Handwriting Says You Are Somewhat Traditional
You are a fairly energetic person. You know how do pace yourself, and you deal well with stress.

You are somewhat outgoing, but you're not a natural extrovert. You think first before you act. You tend to be independent, rational, and logical.

You are balanced and grounded. You know how to get along well with others.

You need a bit of space in your life, but you're not a recluse. You expect people to give you a small amount of privacy, and you respect their privacy as well.

You are somewhat traditional, but you are also open to change. You listen to your head and your heart.

You are a good communicator. You work hard to get your ideas across effectively.

Tatie Gabriel Kasun

My photo
what do u think about mE???