Tuesday, September 22, 2009

I'm Sorry My Friend...

Hari ni saya mendapat mesej dari kawan baik saya..dan saya amat terkejut pabila saya membaca mesej tersebut..mesej itu berbunyi "Hai Will..Murad nak mintak maaf kalau selama ini Murad ada buat salah..Will Murad nak bagitahu yang kakak Murad dah meninggal dunia"..dan betapa sakitnya hati ini pabila mendapat berita seperti itu..walaupun hanya sekali saya berjumpa dengan kakaknya itu...tapi kemesraan yang terjalin di antara kami umpama kami adalah satu keluarga..

Saya masih teringat lagi..bagaimana layanan beliau terhadap kami semasa kami berkunjung ke rumah mereka beberapa bulan yang lepas..beliau memang seorang kakak yang sporting..saya mendapat tahu yang beliau memang menghadapi penyakit pada ketika itu..dan penyakit itu memang telah lama beliau hidapi..beliau mempunyai seorang anak lelaki, itupun anak angkat kerana beliau tidak boleh mengandung..kesian anak itu..

Saya kesal sebab tidak dapat melihat beliau untuk kali yang terakhir..saya tahu..Murad nak sangat kami datang ke rumahnya untuk penghormatan terakhir..tapi apakan daya..saya mengalami masalah untuk datang ke rumahnya...Murad..saya minta maaf sangat sebab saya tidak dapat datang..saya dapat rasakan kesakitan yang mereka rasakan atas pemergian saudara mereka itu..tambah-tambah lagi beliau meninggal dunia pada raya yang pertama..bayangkan betapa sedihnya keluarga mereka itu..

Saya hanya mampu berdoa supaya kakaknya itu ditempatkan di kalangan orang yang beriman Amin..

No comments:

Koposionku Kumaa dikoyu ^_^

My Handwriting says....

Your Handwriting Says You Are Somewhat Traditional
You are a fairly energetic person. You know how do pace yourself, and you deal well with stress.

You are somewhat outgoing, but you're not a natural extrovert. You think first before you act. You tend to be independent, rational, and logical.

You are balanced and grounded. You know how to get along well with others.

You need a bit of space in your life, but you're not a recluse. You expect people to give you a small amount of privacy, and you respect their privacy as well.

You are somewhat traditional, but you are also open to change. You listen to your head and your heart.

You are a good communicator. You work hard to get your ideas across effectively.

Tatie Gabriel Kasun

My photo
what do u think about mE???