Thursday, November 20, 2008

~ Hahahahahahhahahaaha : )

Semalam, masa kami baru mau tutup mata mo tidur..tiba-tiba kami dikejutkan oleh jeritan seorang perempuan yang amat kuat..hehehehehhe..mula-mula tu kami ingat dia kena histeria sebab kampus kami ni pames dengan kes histeria...tapi saya heran kenapa makin lama makin kuat pula jeritan dia..mula-mula kami geram juga dengan guard kan..kenapa dia tidak urus perempuan tu..hehehehe..macam chipsmore ba perempuan ni..kijap dia teriak pastu kijap dia diam...yang lain2 tu semua keluar p tengok termasuk saya dengan rumet saya..masing-masing p busybody...yang penonton ni geram sudah sama c perempuan yang teriak2 tu..kena marah la perempuan yang teriak2 tu..tapi dia buat tidak tahu ja..

Yang lucunya ni...selalunya saya dan rumet saya ni akan bising2 kalau ada kes macam tu..yalah kan..sudahlah tengah malam sudah dia buat hal..tapi malam tadi, nda tau apa angin kami tu..buli pula kami tengok wayang free..hehehehehe...setelah kami siasat punya siasat..rupa-rupanya dia bukan kena histeria tapi kes gaduh dengan BOYFRIEND!!! adakah patut...ish..ish..ish..pasal lelaki ja pun..itupun mau kecoh...macam lagi dunia ni pupus sudah lelaki..hahahahahaahah.....apalagi saya yang memang jahat ni..temasuk juga rumet saya...pecah la kami ketawa malam tadi...hahahahahaha......adakah patut kami kasi ketawa....( tp yg sbenarnya ada sebab knapa kmi ktawa hahahahahahahahah)

No comments:

Koposionku Kumaa dikoyu ^_^

My Handwriting says....

Your Handwriting Says You Are Somewhat Traditional
You are a fairly energetic person. You know how do pace yourself, and you deal well with stress.

You are somewhat outgoing, but you're not a natural extrovert. You think first before you act. You tend to be independent, rational, and logical.

You are balanced and grounded. You know how to get along well with others.

You need a bit of space in your life, but you're not a recluse. You expect people to give you a small amount of privacy, and you respect their privacy as well.

You are somewhat traditional, but you are also open to change. You listen to your head and your heart.

You are a good communicator. You work hard to get your ideas across effectively.

Tatie Gabriel Kasun

My photo
what do u think about mE???