Tuesday, January 20, 2009

Salahkah Aku??

kadang-kadang kita lupa yang kita ini cuma manusia biasa..tidak lari dari melakukan kesilapan..Sama seperti saya sendiri, bila saya melihat sesuatu ataupun melakukan sesuatu yang benar..saya akan mengatakan ia adalah benar..tanpa berfikir sedalam-dalamnya...Hari ini ada seorang kawan..kawan yang begitu baik sekali..walaupun saya tidak pernah bersua muka dengannya seperti dengan kawan-kawan saya yang lain, dia begitu baik hati dan rendah diri..saya betul-betul bersyukur dan berterima kasih sebab saya berpeluang mengenalinya walaupun hanya melalui nama...hehehehe...

Kenapa saya mengatakan dia ini seorang yang baik hati dan penuh dengan kerendahan hati sebab hari ini dia telah menegur saya dengan cara yang baiklah..akan kesilapan saya itu..pada mulanya saya berasa kecil hati juga sebab ditegur..tapi bila saya fikir balik, baru saya sedar yang saya memang buat silap..mungkin sebab terlalu ikut perasaan geram saya itu, saya ikut suka hati saya saja tanpa memikirkan kesan diatas
tindakan yang saya ambil..dan selama ini belum pernah lagi orang yang tegur saya akan kesilapan yang saya lakukan itu...

hehehehehehe.....'KAWAN' thanks arr...MGBU ( MAY GOD BLESS U)

p/s ~ huhuhuhu saya tidak berniat untuk menyinggung perasaan sesiapa..ini cuma apa yang saya rasa...kalau rasa apa yang saya buat ini tidak betul..tegur2 la saya..bagi nasihat kah...anything la...huhuhuhu

No comments:

Koposionku Kumaa dikoyu ^_^

My Handwriting says....

Your Handwriting Says You Are Somewhat Traditional
You are a fairly energetic person. You know how do pace yourself, and you deal well with stress.

You are somewhat outgoing, but you're not a natural extrovert. You think first before you act. You tend to be independent, rational, and logical.

You are balanced and grounded. You know how to get along well with others.

You need a bit of space in your life, but you're not a recluse. You expect people to give you a small amount of privacy, and you respect their privacy as well.

You are somewhat traditional, but you are also open to change. You listen to your head and your heart.

You are a good communicator. You work hard to get your ideas across effectively.

Tatie Gabriel Kasun

My photo
what do u think about mE???