Tuesday, February 17, 2009

sinta Muda Vs Sinta Tua?????



~ Nah kan..apa saya bilang..orang tua pun masih lagi menunjukkan perasaan sayang,kasih mereka diantara satu sama yang lain..bukannya time besinta-sinta saja kita menunjukkan sayang kita tu..pastu nda sudah...macam di kampung saya tu, ada satu pasang suami isteri walaupun usia mereka sudah lanjut akan tetapi saya respect dorang sebab hubungan dorang ni macam belangkas..p mana2 mesti berdua..yang paling best..dorang jalan sambil pegang tangan..hehehehe..romantiknya dorang ni....tapi saya pasti setiap pasangan itu ada cara mereka yang tersendiri untuk menyatakan perasaan sayang di antara mereka..( mcm mama N bapa saya hehehe )

~ hehehehehe...sinta2 dari muda sampai la kita mati..buli kaitu arrr??? hehehe...



2 comments:

san said...

ah, sinta tua dan sinta muda tu tidak berapa penting.. penting juga bah.. hehehe.. yang penting romantik.. hehehe.. !! tapi keromantikan itu lah yang membuatkan sinta tetap bertahan sehingga ke hari tua.. :)

c'BosouSada..huhuhu said...

hehehehe..betul tu san..kasih sayang baitu..lau nda sayang mcm mana mo bertahan sampai ke tua n sampai bila2 kan...heehehehe...

Koposionku Kumaa dikoyu ^_^

My Handwriting says....

Your Handwriting Says You Are Somewhat Traditional
You are a fairly energetic person. You know how do pace yourself, and you deal well with stress.

You are somewhat outgoing, but you're not a natural extrovert. You think first before you act. You tend to be independent, rational, and logical.

You are balanced and grounded. You know how to get along well with others.

You need a bit of space in your life, but you're not a recluse. You expect people to give you a small amount of privacy, and you respect their privacy as well.

You are somewhat traditional, but you are also open to change. You listen to your head and your heart.

You are a good communicator. You work hard to get your ideas across effectively.

Tatie Gabriel Kasun

My photo
what do u think about mE???
There was an error in this gadget

Binatang-binatang kesayangan